دلم تنگ شده


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

دلم تنگ شده

براي وقتي كه مي گفتي :دلم واست تنگ شده

دلم تنگه براي بودنت

شايدم لبخند خودم

دلم براي همه چيز تنگ شده جز

نبودنت!

 این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش

همین بس که:

نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی

مثل خودکشی است با تیغ کند

اﯾﻨﺠﺎ ﺯﻥ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ...

ﻣﻬﺮﯾﻪ ﺍﺕ ﺁﺏ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﺪ!

ﻗﺎﺿﯽ ﺟﯿﺮﻩ ﺑﻨﺪﯼ ﺍﺵ ﻣﯿﮑﻨﺪ!

آنچه نقد است فقط جان توست

ﮐﻪ ﻗﺴﻂ ﺑﻨﺪﯼ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ!!!

از دنیـــای  واقــعـی و نــامــردیــاش!

پنــــاه آوردیــــم بــه دنیــای مـجــازی !

غــافـل از این کــه،آســمون،هـــمون آسـمونــه...

کارمـــان به جایــی رســـیده که طـــوری بایـــد دلتنـــگ شـــویم

که به کســـی بـــرنخـــورد ..!!

 وقتی داریم به یکی فکر میکنیم نیست کنارمون!

وقتی میاد کنارمون باشه

دیگه بهش فکر نمیکنیم!

آحرش نفهمیدم زمان چیو حل میکنه؟

این روزهــــایم به تظاهر می گذرد...

تظاهر به بی تفاوتی،

تظاهر به بی خیـــــالی،

تظاهر به شادی،

به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست...

اما . . .

چه سخت می کاهد از جانم این نمایش

 حـقـیـقـت دارد !

کافـی سـت چــمـدان هــایــت را ببــندی

تــا حــاضـر شــونــد، هـمه

بـــرای از یـــاد بــردنــت !

آنـکه بــیشتـر دوستـت دارد، زودتــــر!!!

آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد .

شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش دوست می دارد

حالا ببین اگر خودش غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو

نادیده بگیرد چه قدر دوســتت دارد !

و این را بفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد !

می گوید کلمات گـــــــــــاهی بار معنایی خود را از دست می دهند

این روزها دوستـــــت دارم ها دیگر قلــــــب کســـی را به تپش وا نمیدارد

و گونه کسی را سرخ نمیکند



نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت0:38---20 فروردين 1392
شبها چراغ دلت رو روشن بزار تا فرشته ها راه پاکی رو گم نکنند ، شبهای بی فرشته سنگین میگذره مثل شبهای بی تو …

farnazzz
ساعت23:47---15 فروردين 1392
من اومتمم دلم واست 1 کوشولو شده بود عشخممم اااوماچچچچچ

farnazzz
ساعت23:46---15 فروردين 1392
صبحی که به جای عـــشق با یک سیگـــار شروع شود.....
یک شروع دوبـــــاره نیست.......
امتداد پایان اســــــت......
برای کســـــی که دیگر امیــــدی به ادامه ندارد


rasool driver
ساعت16:51---14 فروردين 1392
سلام مرسی من خوبم
شما 12 تا خوبین؟
لینکتون کردم
بابت نظرتونم ممنون


ساغر
ساعت11:47---1 فروردين 1392
خیلی قشنگ بود این پستت

farnazzz
ساعت21:20---26 بهمن 1391
شهلامم عشقمم خوبی نفسمممم ببخش دانشگاه چند روزی منو الاف کردش نتونستم بیاممم خیلی دوستت دارممم ولنتاینتم مبارک نفسمم اجی جونم اپممممم منتظرتمم زندگیم بیایا

farnazzz
ساعت19:17---22 بهمن 1391
مطالبتو خوندم مثله خودت و وبت عالیه

farnazzz
ساعت19:14---22 بهمن 1391
نفسم همین تو داشتی پست میذاشتی من داشتم اپ میکردم زندگیم اپم داستانام جالبه بیای خوشال میشم توو زندگیمی مگه میشه به تو نگم اپم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:,ساعت 13:59 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com